468x60 Ads



Paylaşımarıma bir efsane ile devam ettirmek istiyorum gerçek bir pc oyun serisi olan max payne şu zamana kadar oynadığım en iyi 10 oyun içerisine rahatlıkla girebilir ve şimdide bu güzel oyunu android platformunda görmek gerçekten çok hoş.

Oyunun konusunu çoğunuz zaen biliyorsunuzdur ama ben genede özet geçmek istiyorum ana karakterimiz Max bir polis memurudur birgün eve döndüğünde evinde yabancı insanlar görür bunlar uyuşturucu bağımlısı bir çetenin elemanlarıdır. Max evde yokken karısını ve çocuğunu öldürürler bu olaylardan sonra Max hayatını bu çeteyi yok etmek üzere ortaya koyar serinin ilk oyunuda burda başamıştı zaten.

Grafik ve oynanış bilgisayar oyunu olan ile tamamen aynı hiçbir değişiklik göstermemiş olmas beni dahada heycanlandırdı kendinizi gecenin bir vaktinde kalkıp Max ile sabahladığınız günlerde bulabilirsiniz.Daha fazla konuyu uzatmadan hemen oyunu vereyim size zaten bu oyunu anlatmaya fazla gerek yok Max Payne denince herkes tahmin eder zaten kalitesini

Oyun Google Play Store'da 6,70 TL gibi bir ücretle sunuluyor ama tabiki size Bedava :)

                                                            OYUN İÇİ GÖRÜNTÜLER;







Resimleri seçerken bile çok zorlandım oyunun her anında aksyon tavan :)





0 yorum:

Yorum Gönder



YORUM YAZARAK BİZE DESTEK OLABİLİRSİNİZ.